October 16, 2009

HELMET LIMAR 910 CARBON & TRAINING RIDE...

Kemarin aku pi sambaq helmet baru LIMAR 910 CARBON sebab helmet lama aku telah membuatkan aku kecewa kerana asal time aku posing nak amik gambar je ia akan menyengetkan dirinya sendiri. Helmet SARS tu aku dapat semasa beli beskat MTB dulu, FOC je. Sekarang helmet itu telah menjadi hak milik anak aku yang berusia 6 tahun, dia cukup gembira dan tak habis2 berkata "Sayang Abah". Aku pun tumpang gembira (sebab dapat helmet baru)...

Helmet LIMAR 910 CARBON

Helmet SARS sedang menunjukan aksi sengetnya semasa aku sedang posing. Frustrated betul.

Aku bertukar menjadi seorang rider yang lebih macho setelah menggunakan helmet LIMAR.

Setelah aku mengenakan helmet Limar ni, kelajuan kayuhan aku telah bertukar kepada tahap kelajuan cahaya...

...tengok Amir & Tandope telah ditinggalkan jauh semasa climbing.

P/S : Geng, jangan marah naa, gurau je, he he he.

3 comments:

A.S.H Sinar said...

Amboi dan serius giler... macam nak makan orang ja aku tgk gambar yang no dua tu... hehehe... Di jamin selamat ka tu?

Mohd Rashdan Bin Abd Rahim said...

A.S.H Sinar> MAt helmet ni dia mencengkam elok kat kepala aku, memang sedap pakai. Pasai jaminan selamat le tak selamat tu Allah yang punya kuasa. Wassalam

Kerna Kasih Azriey Sinar said...

haha! aku nak tergelak baca post hang ni.pandai hg buat lawak.wa! kuat betul kuasa helmet hg, kelajuan tahap cahaya.bleh blk kmpng kayuh besekat ja lah kalau macam nih.hahaha! aku syurkan hg buat komek lawak rushdone. hehehe!