March 14, 2010

RUN10...THE BEST JAMBOREE & THE BEST ORGANIZER

14/03/2010 - Akhirnya aku berjaya jugak habiskan kesemua 5 check point dan sampai ke finish line. Target berhasil iaitu untuk mendapat medal je, nombor berapa tak penting sebab ramai lagi raider-raider MTB yang lebih power yang lebih berhak di ranking hadapan. Kat bawah ni antara gambar yang sempat aku snap...

bergambar bersama blogger Odd...
ZanKX sedang bertegur sapa dengan tokey kedai gerek Best Kal, Abang Jamil...
Abang Razif Baling, awek kat sebelah tu kalau tak salah anak Abang Megat kot...
blogger, Lontruth & Razif Baling...
Kayuhan bermula...

Lont Norco 'aka' Lont Downhill, hehe jangan marah nahhh...


gambar time kayuh yang ni je yang sempat aku snap sebab lepas tu aku pulun kayuh untuk dapat medal, 700 rider je daripada 1300+ peserta yang mendaftar yang akan diberi medal...
control ensem walaupun terlampau letih giler...
aku duduk pun senget nak teqebah dah sebab letih sangat...
bersama bro Pudin TTG...
Acong the best in the Changlun sebab dia adalah yang sampai awai dari kami semua...
Amir posing dengan medal...
Acong & Amir posing dengan medal...
Amboi depa nihh syok sungguh ye, asyik tayang medal je, hehe...
hehe, jangan marah, aku pun nak tayang medal gak, hehe...
Meer Farooq from Cycling Asia, nice to meet you bro...
pengumuman lucky draw di sempurnakan oleh Sir ChanNXT, dia speaking London la pulak, hehe...
ZanKX duduk & YB...
Di satu sudut khemah seberang sana kelihatan orang yang aku kenai la, Pudin TTG, Zan Gerek Baru & Lont (posing sakan)...
Bukti, talak tipu ooo...
cuba perhatikan jersey kat atas ni, logo giant upsidedown,
nasib baik la pihak organizer sudi menukar jersey yang aku dapat reject kepada yang OK punya, aku respeks betul la kat depa, Organizer RUN10 is the best & RUN10 is the best.

1 comment:

Long Mie said...

Jika ada saranan penambahbaikan utk next RUN, amat dialu-alukan.