April 30, 2010

KAYUHAN PAIP GAS & KUBANG KERBAU...

30/04/2010 - Petang tadi aku kayuh ngan Acong setelah hampir sebulan tak kayuh. Plan mula tu nak kayuh road je tapi aku teringat ada satu trek yang menarik untuk diterokai. Trek paip gas bawah tanah ni selalu sangat aku idam untuk kayuh kerana setiap kali aku balik kerja aku dapat lihat trek nih, tapi bila time nak kayuh lupa la pulak kat trek ni. Aku sempat snap beberapa keping gambar untuk masuk ke dalam blog nih setelah lama tak update posting kayuhan...

syok layan trek paip gas...
sekali jumpa kubang kerbau daaa, lama betoi tak tengok kerbau berkubang secara live...
Acong menunjukkan gaya werebull, ala yang macam werewolf tu...
sebulan tak kayuh aku semakin membesar...
aksi Acong mengeross parit...
posing kat loji paip gas...
Acong pun posing gak...
Acong sedang merepair tayarnya...
akhir sekali reward yang kami dapat, sorang segelas teh O ais laici ngan ais kosong sorang satu set...

SEKIAN

No comments: