April 12, 2011

MULA KAYUH BALIK, START FROM BEGINNER

Maintain 11 km/j je, kayuh macam beginner...

Hari ni dalam sejarah hidup aku, aku dah mula kayuh balik setelah hampir setahun tak kayuh. Sebelum ini aku ingat nak jual ja beskat aku tu, tapi aku batalkan niatku itu kerana banyak dorongan agar aku terus kayuh, antaranya kerana faktor berat badan aku yang semakin bertambah, saiz ukuran pakaian yang semakin membesar dari XL ke XXL, seluar dari saiz 36 ke 40...pening2. aku nekad untuk terus kayuh bukan untuk bermegah-megah atau untuk menunjuk-nunjuk, tapi untuk menjaga kesihatan dan kembalikan berat badan ke paras lelaki normal. Aku harap aku dapat mencapai impian itu kelak...Amin.

P/S: Blog pun lama tak update, hehe...

Amir cuba menhilangkan dahaga beliau..

Aku pun teruk gak punya lapaq ayaq, haha

Penat tapi puas...

Amir Plus di Starting Grid Trek Go Kart dengan penuh semangat...

Jumpa Rider XC Race terunggul, Spark, pagi tadi dia baru je champion XC Race kat UiTM Arau...

TAMAT

2 comments:

Perlis Power MTB Club said...

tu dia aih...sampai minum ayaq setangki....memang betul-betul lapaq nii..

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI