November 2, 2009

POKOK BONSAI, MINAT AKU SEBELUM JOIN MTB...

Aku dapat agak yang sahabat-sahabat sekalian akan beranggapan yang posting aku kali ini lari dari tajuk Mountain Bike, tapi inilah minat aku sebelum terjebak dalam arena MTB. Baru-baru ini aku terbaca paper Kosmo dan berita yang paling mengejutkan aku ialah juara keseluruhan Pertandingan Bonsai Malaysia 2009 telah dimenangi oleh saudara Noryadi Norudin yang juga merupakan anak melayu yang pertama menjuarai pertandingan tersebut. Tahniah kepada beliau. Maklumat lanjut boleh dirujuk di blog BONSAI KITA. Aku juga ada selitkan gambar-gambar keindahan pokok bonsai untuk tatapan sahabat-sahabat sekalian. Selamat Melihat...

Sdr. Noryadi bersama pokok bonsai cucur atapnya yang telah mengangkat beliau sebagai juara keseluruhan Pertandingan Bonsai Malaysia 2009.

Menurut kosmo, pokok bonsai cucur atap ini bernilai RM 40,000, wowww.

ini adalah antara hasil seni bonsai sdr. Noryadi.

Gambar2 keindahan pokok bonsai yang aku porolehi di Internet:-























No comments: