November 7, 2009

AKU, SAHABAT MTB BARU & TREK TWIN...

Pagi ni aku kayuh dengan member MTB baru Acong, dia baru beli beskal Trek 6700. Aku pun tumpang gembira sebab akhirnya ada member yang guna beskal sama brand dengan aku kat Changlun ni. Acong juga ada blognya sendiri iaitu http://tedungmtb.blogspot.com/.

Trek 6300 aku saiz 17.5, Trek 6700 Acong saiz 15.5. Sebelum beli Trek tu, dia ada buat calculation & research saiz apa yang sesuai dengan ketinggiannya.

Acong, New MTB blogger aka sahabat MTB baru aku, ni la first time aku kayuh ngan dia.

Aku & Trek Berkembar...

Lepas kayuh kami lepak & pekena roti canai kat Restoran Pokok Cheri, kami ajak Tandope mai join sekali walaupun dia tak join kami kayuh pagi ni.

1 comment:

Acong Fikri said...

seat basikal hg kaler putih mmg masuk ahh dgn frame hg.. cun melecun!